Malaysian citizen that loves cat, food, fishing, outdoor activites and fitness. Full time IT Programmer, Part time blogger.

Kekucing Awang

Kekucing Awang

Perjalanan Hidup Milo

PitaPata Cat tickers

Eksklusif: Temah @ Tammy Yang Tomey

Dah pukul 4am, tapi still tak boleh tidur. Macamana nak tidur, anak asyik terbangun jek malam-malam, nak membuang. Takut kot nak pegi membuang sorang2.

Jgn salah anggap, ini bukan anak kandung aku, actually ni anak kucing aku. Namanya asalnya Temah, tapi sejak dah dok kat KL ni, dia bagitau kat aku dia nak nama yang glamer sket, katanya Temah tu nama kampung sgt. So dia suruh aku panggil Tammy. Tammy pun Tammy la Temah ooi..

Sekian entri merapu di pagi2 hari.. Huargghh.. nak sambung tido..

p/s: Eksklusif tak? Erkk... zzz...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My G7

1. Gunung Tahan (7,186') - Banjaran Tahan, Pahang (Finished)
2. Gunung Korbu (7,162') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
3. Gunung Yong Belar (7,156') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
4. Gunung Gayong (7,129') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
5. Gunung Chamah (7,119') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
6. Gunung Yong Yap (7,110') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
7. Gunung Ulu Sepat (7,089) - Banjaran Titiwangsa (Finished)

My Graduated G

- Gunung Kinabalu, Kota Kinabalu
- Gunung Datuk, Rembau
- Bukit Tabur, Melawati
- Gunung Nuang, Hulu Langat
- Pine Tree Hill, Bukit Fraser
- Gunung Yellow & Pass, Cameron Highlands
- Gunung Brinchang, Cameron Highlands
- Gunung Stong, Gua Musang
- Twin Peak, Bukit Fraser
- Gunung Arong, Mersing
- Gunung Berembun, Terengganu
- Gunung Duri, Ringlet
- Gunung Gerah, Grik
- Gunung Bilah, Grik
- Gunung Semangkok, Bukit Fraser