Malaysian citizen that loves cat, food, fishing, outdoor activites and fitness. Full time IT Programmer, Part time blogger.

Kekucing Awang

Kekucing Awang

Perjalanan Hidup Milo

PitaPata Cat tickers

Gunung Nuang Dalam Ingatan

Salam semua, akhirnya aku berjaya menamatkan pendakian ke Gunung Nuang dengan jayanya. Alhamdulillah, takde ape2 yang tak diingini berlaku, ditambahkan lagi dengan keadaan cuaca yang baik sepanjang ekspedisi.

Disebabkan hari ni baru balik, aku nak rehat2 jek dulu satu hari ni.. Esok maybe aku akan postkan pengalaman mendaki Gunung Nuang ni yek..

Huarghh, ngantok! Jom tido!

15 comments:

zaMir said...

penah jugak pegi sini dulu..thun 2005...

Awang Hafiz said...

@zaMir: oh. dah lama tu, dekat 5 tahun lepas.. group kolej ke?

MAPPIAU said...

seronoknye dapat naik gunung, dah lame dah akak tak g mendaki gunung...(sebenarnye badan dah berat :P)

Awang Hafiz said...

@mappiau: hoho, boleh jek kak kalo nak daki, kita daki yg lite2 je.. byk lg yg senang2.. :)

♥ ohh solehah ♥ said...

huaa..
aer tjun2.. :)
msti bes mndi neh.ngee

Awang Hafiz said...

@solehah: mmg best pon mandi kat sini, air disejuk dan best sgt.. air sungai congkak pun dtg dari gunung nuang tau. huhu.

♥ ohh solehah ♥ said...

ngee..
air sungai congkak??
emm.aaa...xtw2..hee.

Awang Hafiz said...

haha, lupa solehah dok sarawak. patut tatau. sg congkak tu kat selangor.

♥ ohh solehah ♥ said...

oo..
kt slangor..hehe :)
eh2.gnung nuang ne kt mna??
slangor gk?

Awang Hafiz said...

a ah. kt selangor gak.

♥ ohh solehah ♥ said...

huaa..
boleyh laa..
next year pegi.haha :)

mizz sue said...

Blog walking.i hope u like my site,wishing you all good,plz visit back.Thnx.hehe...

Awang Hafiz said...

@mizz sue: hi, saya dh follow blog mizz. thanks sudi jengah blog sy.

CGG said...

TAK NAH GI..
TERINGIN NAK G

Awang Hafiz said...

@cgg: nnt leh pg ngan husband. honeymoon kat situ.. huhu, btw slmt pngantin baru.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My G7

1. Gunung Tahan (7,186') - Banjaran Tahan, Pahang (Finished)
2. Gunung Korbu (7,162') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
3. Gunung Yong Belar (7,156') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
4. Gunung Gayong (7,129') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
5. Gunung Chamah (7,119') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
6. Gunung Yong Yap (7,110') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
7. Gunung Ulu Sepat (7,089) - Banjaran Titiwangsa (Finished)

My Graduated G

- Gunung Kinabalu, Kota Kinabalu
- Gunung Datuk, Rembau
- Bukit Tabur, Melawati
- Gunung Nuang, Hulu Langat
- Pine Tree Hill, Bukit Fraser
- Gunung Yellow & Pass, Cameron Highlands
- Gunung Brinchang, Cameron Highlands
- Gunung Stong, Gua Musang
- Twin Peak, Bukit Fraser
- Gunung Arong, Mersing
- Gunung Berembun, Terengganu
- Gunung Duri, Ringlet
- Gunung Gerah, Grik
- Gunung Bilah, Grik
- Gunung Semangkok, Bukit Fraser