Malaysian citizen that loves cat, food, fishing, outdoor activites and fitness. Full time IT Programmer, Part time blogger.

Kekucing Awang

Kekucing Awang

Perjalanan Hidup Milo

PitaPata Cat tickers

AFF Suzuki Cup: 22,000 tiket habis dijual

PARA peminat bola sepak tempatan nampaknya begitu teruja untuk menyaksikan pertemuan separuh akhir pertama Piala Suzuki AFF 2010 menemukan Malaysia dan Vietnam di Stadium Nasional, Bukit Jalil malam ini.

Buktinya, sebanyak 22,000 keping tiket telah pun habis dijual dalam tempoh dua hari.

Namun, memandangkan Stadium Nasional boleh memuatkan sehingga 90,000 penonton, para peminat yang belum mempunyai tiket masih boleh membelinya di kaunter tiket stadium bermula pukul 10 pagi ini sehingga perlawanan bermula.

Pengerusi Jawatankuasa Tiket & Pintu Masuk Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM), Datuk S. Sivasundaram berkata, penjualan tiket yang laris sepanjang kelmarin dan semalam membuktikan skuad kebangsaan kali ini mendapat sokongan penuh peminat tempatan.

"Pada hari pertama penjualan tiket di Wisma FAM semalam (kelmarin), sebanyak 5,000 keping tiket telah terjual. Hari kedua penjualan tiket di kaunter Stadium Nasional hari ini (semalam) menyaksikan sebanyak 17,000 keping tiket lagi telah terjual.

"Keseluruhannya, kita sudah menjual 22,000 keping tiket daripada sejumlah 50,000 keping tiket yang kita cetak. Tapi jika tidak mencukupi, kita akan tambah lagi cetakan," katanya ketika dihubungi Kosmo! malam tadi.

Namun, Sivasundaram yang juga Bendahari Persatuan Bola Sepak Selangor (FAS) menambah, jika 50,000 penonton hadir malam ini, ia sudah cukup membanggakan kerana sudah lama aksi melibatkan skuad kebangsaan gagal menarik penonton seramai itu.

Sumber: Kosmo

Haa, cepat2 beli.. nak abes dah tu!

4 comments:

♥ manje ♥ said...

moga Malaysia dapat bermain dgn baik ler malam ni yea... slmt g stadium (^^) ~

Awang Hafiz said...

mudah2an :)

Imzainieyzulkipli said...

foyo mcm pisang goreng panas....

Awang Hafiz said...

hahaha. ramai giler kat stadium bro! tak sesia datang. menang plak tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My G7

1. Gunung Tahan (7,186') - Banjaran Tahan, Pahang (Finished)
2. Gunung Korbu (7,162') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
3. Gunung Yong Belar (7,156') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
4. Gunung Gayong (7,129') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
5. Gunung Chamah (7,119') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
6. Gunung Yong Yap (7,110') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
7. Gunung Ulu Sepat (7,089) - Banjaran Titiwangsa (Finished)

My Graduated G

- Gunung Kinabalu, Kota Kinabalu
- Gunung Datuk, Rembau
- Bukit Tabur, Melawati
- Gunung Nuang, Hulu Langat
- Pine Tree Hill, Bukit Fraser
- Gunung Yellow & Pass, Cameron Highlands
- Gunung Brinchang, Cameron Highlands
- Gunung Stong, Gua Musang
- Twin Peak, Bukit Fraser
- Gunung Arong, Mersing
- Gunung Berembun, Terengganu
- Gunung Duri, Ringlet
- Gunung Gerah, Grik
- Gunung Bilah, Grik
- Gunung Semangkok, Bukit Fraser