Malaysian citizen that loves cat, food, fishing, outdoor activites and fitness. Full time IT Programmer, Part time blogger.

Kekucing Awang

Kekucing Awang

Perjalanan Hidup Milo

PitaPata Cat tickers

E72 & Braces




Semalam pagi aku ke Lowyat dengan Syahril, dengan niat untuk menyambar handphone idaman aku, Nokia E72. Dengan berbekalkan wang tunai Rm1500, penjelajahan ke kedai2 henpon Lowyat dimulakan. Ada kedai letak harga RM1500, ada yg letak 1530. Pendek kata range dari 1530 - 1600. Akhirnya aku sampai kat satu kedai tu, dia letak harga 1500. Aku dengan yakinnya terus setuju nak beli, tapi tetiba jek bila aku beli, dia kata utk zitron kena tambah extra 20. Sudahnya. Terbantut nafsu membeli belah aku.

Sib baik la aku bawak Syahril nih, pandai gak dia tanya kat kedai tu macam2. So dipendekkan cerita, niat asal nak beli E72 Ori, akhirnya aku beli E72 AP.. hahahaha.. Nasib la kan, asalkan aku dapat E72, aku dah tak kesah dah. Harga? RM1280 sajok. Memang berbaloi2.

Petangnye plak aku ke Klinik Gigi Dr Zarin, nak cabut gigi sebelah kiri atas dan bawah pula. Masa tengah proses mencabut gigi tu, ntah memang dah nasib ke ape, doktor terpecahkan plak gigi aku yang nak dicabut tu. Dah satu hal plak mulut aku ni digodek2 untuk keluarkan serpih gigi. Sib baik doktor zarin di berpengalaman, dalam 10min, selamat gak gigi aku dicabut. Dengan ni, secara rasminya aku dah gongak 4 gigi, dah cam muka pak pandir jek bila aku senyum takde gigi, hahaha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My G7

1. Gunung Tahan (7,186') - Banjaran Tahan, Pahang (Finished)
2. Gunung Korbu (7,162') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
3. Gunung Yong Belar (7,156') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
4. Gunung Gayong (7,129') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
5. Gunung Chamah (7,119') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
6. Gunung Yong Yap (7,110') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
7. Gunung Ulu Sepat (7,089) - Banjaran Titiwangsa (Finished)

My Graduated G

- Gunung Kinabalu, Kota Kinabalu
- Gunung Datuk, Rembau
- Bukit Tabur, Melawati
- Gunung Nuang, Hulu Langat
- Pine Tree Hill, Bukit Fraser
- Gunung Yellow & Pass, Cameron Highlands
- Gunung Brinchang, Cameron Highlands
- Gunung Stong, Gua Musang
- Twin Peak, Bukit Fraser
- Gunung Arong, Mersing
- Gunung Berembun, Terengganu
- Gunung Duri, Ringlet
- Gunung Gerah, Grik
- Gunung Bilah, Grik
- Gunung Semangkok, Bukit Fraser