Malaysian citizen that loves cat, food, fishing, outdoor activites and fitness. Full time IT Programmer, Part time blogger.

Kekucing Awang

Kekucing Awang

Perjalanan Hidup Milo

PitaPata Cat tickers

Satu hari di hari raya..

Satu Syawal menjelma kembali..

Intro gambor makanan dulu.. nyum nyum..



Sudah jadi lumrah rakyat Malaysia, satu Syawal ni la tarikh utk merapatkan silaturahim, terutamanya di antara ahli keluarga. Seperti org2 lain, keluarga aku pun akan bermaaf-maafan di pagi hari raya. Cuma yang berbeza dgn satu Syawal yg lepas2, Syawal kali ni kami ada tambahan seorang lagi ahli keluarga.. Kak Ipar ku (tapi lagi muda dari adik pompuan ku.. so patutke ku panggil akak ipar atau adik ipar? Huhu)


Dan seperti kebiasaannya juga, beraya kat JB ni tak banyak rumah nak dikunjungi, sebab sedara mara ramai kat KL. So tentatif raya kali ni cuma, beraya kat Felda Sibol, Kulai rumah Ipar, pastu balik JB balik.

Sib baik la ade sedara kitorang dari KL datang ke JB.. itu pun balik hari.. Thanks Cho sekeluarga.. terharu sgt2.. :)

So lepas Cho semua dah balik, kitorang ke Felda Sibol.. Kami adik beradik as usual la.. tido jekk dalam kereta.. :P

Layankan gambar2 yg diambil sempena syawal mulia ini..


p/s: Baju raya gue recycle baju org lain sajor.. save budget. :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

My G7

1. Gunung Tahan (7,186') - Banjaran Tahan, Pahang (Finished)
2. Gunung Korbu (7,162') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
3. Gunung Yong Belar (7,156') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
4. Gunung Gayong (7,129') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
5. Gunung Chamah (7,119') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
6. Gunung Yong Yap (7,110') - Banjaran Titiwangsa (Finished)
7. Gunung Ulu Sepat (7,089) - Banjaran Titiwangsa (Finished)

My Graduated G

- Gunung Kinabalu, Kota Kinabalu
- Gunung Datuk, Rembau
- Bukit Tabur, Melawati
- Gunung Nuang, Hulu Langat
- Pine Tree Hill, Bukit Fraser
- Gunung Yellow & Pass, Cameron Highlands
- Gunung Brinchang, Cameron Highlands
- Gunung Stong, Gua Musang
- Twin Peak, Bukit Fraser
- Gunung Arong, Mersing
- Gunung Berembun, Terengganu
- Gunung Duri, Ringlet
- Gunung Gerah, Grik
- Gunung Bilah, Grik
- Gunung Semangkok, Bukit Fraser